18 Kasım 2024
MESKİ Genel Müdürlüğü 2021 yılında hayata geçirdiği 'Su Gibi Akar Gelirim' mobil hizmet aracıyla 65 yaş üstü ve/veya özel gereksinimli bireylerin abonelik işlemlerini vatandaşların adresine kadar giderek, yerinde gerçekleştiriyor. Toplu abonelikler için de yerinde abonelik başlatan MESKİ, mobil hizmet aracıyla 2021 yılından bu yana 500'den fazla vatandaşa hizmet verdi.
65 yaş üstü ve/veya özel gereksinimli vatandaşların TEKSİN ALO 185 çağrı hattını aramaları ya da 0324 185 00 00 numaralı WhatsApp hattına mesaj bırakmaları durumunda MESKİ ekipleri en kısa sürede ilgili adrese giderek, abonelik hizmetlerini gerçekleştiriyor.
İlgili adrese gitmeden önce abonelik talebinde bulunan vatandaşlarla iletişime geçen MESKİ ekipleri tarafından vatandaşın müsait olduğu gün ve saate uygun olarak planlama yapılıyor. Bu sayede vatandaşlar, kendilerine en uygun olan zaman diliminde ve kendi adreslerinde abonelik işlemlerini yorulmadan gerçekleştiriyor.
Merkez Abone Şube Müdürü Mehmet Emin Ek; "2021 yılında pandemiyle birlikte 'Su Gibi Akar Gelirim' projesi kapsamında merkez ilçelerde 65 yaş üstü ve özel gereksinimli vatandaşlarımıza hizmet verilmesi amacıyla mobil hizmet aracımız abonelik hizmetleri yapmaya başlamış ve bu güne kadar 500'den fazla vatandaşımıza evlerinde hizmet verilmiştir.
Bizler için çok değerli olan 65 yaş üstü ve özel gereksinimli bireylerin ALO 185 TEKSİN hattımıza başvuru yapmaları halinde ekiplerimizce en kısa sürede ilgili adrese gidilerek, evlerinde abonelik hizmetleri gerçekleştirilecektir" dedi.